W naszej Akademii nie zwalniamy tempa. Z kluczowych aktywności z dumą wymienimy:
- Paweł – szkolenie dla projektantów wnętrz z zakresu pozyskania Klienta do współpracy realizowane we Wrocławiu
- Mariusz – szkolenie dla stacjonarnych oraz mobilnych Sił sprzedaży realizowane w Poznaniu
- Sławek – szkolenie dla dla projektantów wnętrz z zakresu pozyskania Klienta do współpracy realizowane w Warszawie
- Mariusz – szkolenie dla mobilnych Sił sprzedaży realizowane w Tobolicach
Dodatkowo jesteśmy dumni ze szkolenia dedykowanego podmiotom projektowym oraz projektantom wnętrz. Szkolenie to kierujemy wyłącznie do podmiotów i firm realizujących zadania własne w obrębie współpracy na linii Projektant vs. Klient oraz Projektant vs. Salon oświetlenia dekoracyjnego (inny punkt dystrybucji oświetlenia):
- Szukasz efektywnych narzędzi komunikacyjnych i sprzedażowych, które posłużą Tobie do pozyskania Klienta do współpracy, w ramach prowadzonej przez Ciebie działalności?
- Zależy Tobie na parterach biznesowych, z którymi Twój wkład pracy i realizowane działania przełożą się na długotrwałą i efektywną współpracę na poziomie projektowym
i realizowanych inwestycji?
- Chcesz uzyskać narzędzia i modele komunikacyjne, których celem jest dotarcie do osób lub podmiotów, które realizowałyby Twoje cele biznesowe?
- Chcesz uczestniczyć w projekcie szkoleniowym, w którym zamiast tzw. „trenerów biznesu”, realizujący szkolenie to eksperci branży elektro – lighting, którzy „zjedli zęby” na Twojej branży – mając adekwatną wiedzę, umiejętności oraz najwyższą świadomość zarządzania procesem pozyskania podmiotów (Klientów) oraz trwałej i efektywnej współpracy?
- Zastanawiasz się skąd biorą się różnice w podejściu potencjalnego Klienta do Twojej osoby czy Twojego podmiotu? Co jest powodem, że niektóre osoby umawiają się od razu, inne już na wstępie odrzucają Twoją propozycję spotkania lub krótkiej rozmowy, a jeszcze inne obiecują „złote góry”, jednak w dłuższym okresie nic z tego nie wynika (brak efektu finansowego)?
- Zależy Tobie na zgłębieniu – pod okiem eksperta – kluczowego narzędzia w pozyskaniu nowego Klienta do współpracy, tzn. Modelu diagnozy Psychologicznego Typu Osobowości Klienta? Tak aby prowadzić proces pozyskania Klienta do współpracy w oparciu o komunikację adekwatną do jego indywidualnego typu charakterologicznego?
- Zastanawiasz się, jak uzyskać najwyższy poziom efektywności umówienia się z potencjalnym Klientem na rozmowę w celu nawiązania współpracy – kanałem telefonicznym, mailowym lub za pomocą dostępnych mediów społecznościowych (profilu prywatnego lub Fanpage prowadzonego na platformie Facebook lub Instagram)?
- Oczekujesz poznać zwroty komunikacyjne i modele językowe, które mają realny wpływ na zwiększenie efektywności Twojej rozmowy – aprobatę Klienta co do propozycji spotkania lub rozmowy telefonicznej, celem przedstawienia realnych korzyści wynikających z Twojej usługi?
- Zależy Tobie na poznaniu słów i zwrotów językowych, które, traktowane są jako niedopuszczalne i nigdy nie powinny pojawiać się w telefonicznej rozmowie, komunikacji mailowej czy rozmowie face to face – mających wpływ na brak pozyskania Klienta do współpracy?
- Zastanawiasz się z jakich modeli prowadzenia rozmowy korzysta Twoja branżowa konkurencja, która z wysoką efektywnością pozyskuje Klientów do długotrwałej współpracy?
- Szukasz modeli i zasad efektywnej komunikacji biznesowej drogą mailową, które dają zwrot z inwestycji na poziomie umówienia się z Klientem na rozmowę?
- Zależy Tobie, aby używane przez Ciebie modele komunikacji mailowej zawierały zarówno zwroty wpływające na umówienie się Klienta, jak również zasady poprawności językowej – do których narosło wiele mitów w przestrzeni biznesowej?
- Chcesz poznać narzędzia perswazyjne, które wzmocnią – po stronie potencjalnego Klienta – chęć umówienia się z Tobą (wyrażenie zgody na spotkanie)?
- Szukasz narzędzi tzw. prewencji komunikacyjnej kanałem telefonicznym oraz mailowy, celem uniknięcia przyszłych sytuacji trudnych i niekomfortowych?
- Zastanawiasz się, co jest powodem i źródłem występowania sytuacji trudnych oraz braku efektywności w kanale telefonicznym oraz mailowym?
- Poszukujesz eksperckiego audytu Twoich rozmów telefonicznych oraz korespondencji mailowej z potencjalnym Klientem?
- Oczekujesz, aby od ekspertów Twojej branży uzyskać konstruktywną informację zwrotną, co do Twoich kompetencji w obszarze pozyskiwania Klienta? Zarówno mocnych stron Twoich rozmów lub elementów do korekty, czy zmiany, jak również kluczowych błędów, które popełniasz w kanale telefonicznym?
Jeżeli któraś z powyższych sytuacji lub przedstawionej tematyki dotyczy Ciebie lub Twojej działalności oraz chcesz, abyśmy przedstawili Tobie propozycję programu szkoleniowego realizującego Twoje aktualne potrzeby i wyzwania, z którymi obecnie się mierzysz, to zapraszamy do kontaktu.
